Kaç Saat LoL Oynadım?

Kaç saat LoL oynadım? Sorusunu kendimize hep sorarız sadece bir çok vakit ya bakmaya üşenir veya nereden bakacağımızı bilmeyiz. Genelde bu tarz sorular aniden bir merak üstüne aklımıza gelen sorular olduğu için, hiç bir yerden durup dururken karşınıza kaç saat LoL oynadığınızı merak ediyor musunuz? O vakit bu yöntemi uygulamalısınız diye bir şey çıkmaz.

Makalemizde sizlere  en hızlı şekilde kaç saat LoL oynadım? Sorunuzu 2 değişik yöntemle anlattıktan sonrasında, peşinden LoL için harcadığınız saatler size ne kattı? Başka neler yapabilirdiniz? Arkadaşlarınızın LoL oyununa kaç saat harcadığını veya tanımadığınız kişilerin kaç saat oynadığını öğrenebileceğiniz yöntemler benzer biçimde konulara da değineceğiz. 

Şimdi ilk konumuz olan Sezon İçerisinde Kaç Saat LoL Oynadım? Konumuza geçiş tecrübe edelim.

LoL İstemcisi ile Kaç Saat LoL Oynadığını Öğrenme

Kaç saat LoL oynadım? rehberimizin ilk yöntemi olan LoL istemcisi ile kaç saat LoL oynadığını öğrenme yöntemi için yapmanız gereken sırasıyla şu şekildedir;

  • League of legends istemcisini açınız.
  • İstemciniz tamamen açıldıktan sonra profil simgesine tıklayınız. Profil simgesine tıkladıktan sonra istatistikler bölümüne giriniz.
  • İstatistikler bölümünde sol altta şampiyon filtrele bölümünün üstünde bulunan oynama süresi sizin o sezonki oynadığınız süredir.
  • Farenizi oynama süresine getirdiğinizde hangi oyun modunda kaç saatinizi harcadığınız yazmaktadır

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Instagram Aktiflik Kapatma

Opera’ya IDM Ekleme

En İyi Program İndirme Siteleri