Instagram Aktiflik Kapatma

Instagram'da aktiflik durumunu kapatma, kullanıcıların anlık çevrimiçi durumlarını diğer kullanıcılardan gizlemelerini sağlayan bir özelliktir. Bu, kullanıcıların gizliliklerini korumalarını ve istedikleri zaman çevrimiçi olup olmadıklarını paylaşmamalarını sağlar. İşte Instagram'da aktiflik durumunu kapatma işlemi hakkında detaylı bilgi:

Adım 1: Instagram Uygulamasını Açın: Mobil cihazınızdaki Instagram uygulamasını açın ve hesabınıza giriş yapın.

Adım 2: Profilinize Gidin: Ana ekranın sağ alt köşesinde bulunan profil simgesine dokunun. Bu, kendi profil sayfanıza gitmenizi sağlar.

Adım 3: Ayarlar'a Erişin: Profil sayfanızda, sağ üst köşede bulunan üç çizgi veya dikey noktalar simgesine dokunun. Bu, profil ayarlarınıza erişmenizi sağlar.

Adım 4: Gizlilik Ayarlarına Gidin: Açılan menüde, "Ayarlar" bölümüne dokunun. Ardından "Gizlilik" seçeneğini bulun ve dokunun.

Adım 5: Aktivite Durumu Seçeneğini Bulun: "Gizlilik" bölümünde, "Aktivite Durumu" seçeneğini arayın ve dokunun. Bu seçenek, çevrimiçi durumunuzu yönetmenizi sağlar.

Adım 6: Aktivite Durumu Kapatma: "Aktivite Durumu" bölümünde, "Aktif Durum Göster" seçeneğinin yanında bulunan kaydırıcıyı kapatın. Bu, çevrimiçi durumunuzu gizlemeyi etkinleştirir.

Adım 7: Onaylayın: Kaydırıcıyı kapattıktan sonra, "Aktivite Durumunu Kapat" adında bir onay penceresi açılacaktır. "Kapat" veya "Devam Et" gibi bir onay seçeneğine dokunun.

Adım 8: Çevrimdışı Olun: Aktivite durumu artık kapatıldı. Bu durumda, diğer kullanıcılar sizin çevrimiçi olup olmadığınızı göremeyecektir. Siz de diğer kullanıcıların çevrimiçi durumlarını göremezsiniz.

Aktivite durumu kapatıldığında, sizin ve diğer kullanıcıların "DM" (Doğrudan Mesaj) bölümündeki çevrimiçi veya son görülme durumu da gizlenir. Ancak, her iki taraf da birbirine mesaj gönderebilir ve alabilir.

Unutmayın ki Instagram'da gizlilik ayarları zaman zaman güncellenebilir. Bu nedenle, adımlar ve menü seçenekleri güncellemelere bağlı olarak değişebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Opera’ya IDM Ekleme

En İyi Program İndirme Siteleri