Google Arka Planı Değiştirme

Google arka planını değiştirmek, kullanıcıların Google arama sayfasının görünümünü kişiselleştirmesine olanak tanır. Bu işlem, tarayıcı ayarlarından veya Google hesabınızdan yapılabilmektedir. İşte Google arka planı değiştirme işlemi hakkında detaylı bilgi:

Tarayıcı Üzerinden Google Arka Planı Değiştirme:

Adım 1: Tarayıcınızı Açın: İnternet tarayıcınızı açın (Chrome, Firefox, Edge, vb.).

Adım 2: Google Ana Sayfasına Gidin: Adres çubuğuna "google." yazarak Google ana sayfasına gidin.

Adım 3: Görsel Ayarlar Menüsünü Açın: Google ana sayfasının sağ alt köşesinde bulunan "Ayarlar" simgesine (dişli çarkı) tıklayın.

Adım 4: Arka Plan Ayarlarına Gidin: Açılan menüden "Arka Plan" seçeneğine tıklayın. Bu seçenek, arka plan resmini değiştirmenizi sağlar.

Adım 5: Görsel Seçimi Yapın: Arka plan ayarlarına geldiğinizde, Google'ın sunduğu çeşitli arka plan görselleri arasından istediğinizi seçin. Varsayılan görselleri inceleyebilir veya "Kendi Görselim" seçeneği ile kişisel bir görseli yükleyebilirsiniz.

Adım 6: Değişiklikleri Kaydedin: Arka plan görselini seçtikten sonra, "Kaydet" veya "Uygula" gibi bir düğmeye tıklayarak değişiklikleri onaylayın.

Google Hesabı Üzerinden Google Arka Planı Değiştirme:

Adım 1: Google Hesabınıza Giriş Yapın: Google hesabınıza giriş yapın.

Adım 2: Profil Fotoğrafınıza Tıklayın: Hesap fotoğrafınıza veya adınıza tıklayarak Google hesabınıza gidin.

Adım 3: Profil Ayarlarına Gidin: Açılan menüden "Hesap" veya "Profil Ayarları" gibi bir seçeneği seçin.

Adım 4: Arka Planı Değiştirin: Profil ayarları bölümünde, "Arka Planı Değiştir" veya benzer bir seçeneği arayın ve tıklayın.

Adım 5: Görsel Seçimi Yapın: Google'ın sunduğu arka plan görselleri arasından istediğinizi seçin veya "Kendi Görselim" seçeneği ile kişisel bir görseli yükleyin.

Adım 6: Değişiklikleri Kaydedin: Arka plan görselini seçtikten sonra, "Kaydet" veya "Uygula" gibi bir düğmeye tıklayarak değişiklikleri onaylayın.

Bu adımları takip ederek Google arka planını kişiselleştirebilirsiniz. Arka plan görselini istediğiniz zaman değiştirebilir veya varsayılan hale getirebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Instagram Aktiflik Kapatma

Opera’ya IDM Ekleme

En İyi Program İndirme Siteleri